Julebanko 2017

Den 5. december var det blevet tid til Odder Sportsfiskerforening´s Julebanko 2017. Traditionstro blev julebankoet afholdt i foreningens lokaler ved Stampemøllen. I år var folk endda så tændte på, at komme igang, at da Peter Brunsgaard kom ned til klubben for at løse dørene op blev han nærmest overrendt af folk, som skulle ind og have deres fastpladser.

32 mennesker i alt var mødt op og var med til at skabe en rigtig hyggelig stemning her i starten af december måned.

Et par glade vindere
Hvordan gik det?

Til trods for lidt startvanskeligheder. Så lykkes det os, at komme igang med årets spil kun knap en ½ time forsinket. Men dette skulle ikke være noget problem, da det vidste sig, at nogen af de deltagende var ganske heldige med talene og råbte “BANKO!!” knap efter, at vi var startet.

Inden længe havde vi indhentet de tabte minutter og humøret var fortsat højt igennem hele aftenen. Enkelte person var mere heldige end andre og løb dermed knap 1/3 af alle de indkøbte juleænder.

December er dog glædens måned og Karin delte også ud, at de 3 ænder som det ellers lykkes hende at rage til sig indenfor 10 spil, som der er i julebankoet.

Tak til Karin for at besvare julefreden.

Herunder ses stemningsbilleder fra aftenen