Samarbejdspartnere

w

Som non-profit forening kræver det, at vi har nogen gode samarbejdspartnere for, at kunne leverer det bedste der er muligt for vores medlemmer. Derfor forsøger vi hver gang det er muligt, at have lave samarbejde omkring de ting vi foretager os.

Blandt andet har vi samarbejde omkring:

• Vores fysiske foreningblad (2 gange årligt)
  • Odder Kystkonkurrence
  • Præmier til vores weekendsture
  • Julefrokosten
  • Vandløbsrestaureringprojekter

Husk derfor at støtte op omkring vores samarbejdspartnere, således at disse ting fortsat er mulige.

Vores samarbejdspartnere:

Som en mindre forening kræver det, at vi har nogen gode samarbejdspartnere for, at kunne leverer det bedste der er muligt for vores medlemmer. Derfor forsøger vi hver gang det er muligt, at have lave samarbejde omkring de ting vi foretager os.

Blandt andet har vi samarbejde omkring:

• Vores årlige blad/folder udgivelse.
  • Odder Kystkonkurrence.
  • Præmier til vores weekends ture.
  • Julefrokosten.
  • Vandløbsrestaureringprojekter.

Vi søger altid flere samarbejdspartnere og er derfor åbne overfor en dialog. Skulle du eller din virksomhed være interesseret i at støtte Odder Sportsfiskerforening kan vi kontaktes igennem formanden.

Vores samarbejdspartnere:

Hjemmeside: www.fishinggear.dk

Århus Fishing Gear er en grejforhandler med fysisk butik i Århus Midtby – kun et stenkast fra gågaden/strøget. Butikken har det seneste år været igennem en forandring – hvilket blandet andet har betydet en mere kundevenlig hjemmeside med tilhørende webshop. Århus Fishing Gear er en trofast støtte til Odder Sportsfiskerforening, da de igennem flere år har været med til at gøre det muligt at finansierer vores klubblad.

Hjemmeside: www.effektlageret.dk

I Horsens ligger effektlageret, som er en grejbutik med stor ekspertise inden for diverse fiskeri typer. Udover en stor fiskeafdeling har effektlageret også en stor afdeling med tøj og grej til outdoor livet.

Ved siden af butikken på Holmboes Alle 13, 8700 Horsens finder man en stor parkeringsplads der gør det nemt at komme både til og fra butikken.

Hjemmeside: www.lofina.dk

Lofina er et dansk kvalitets skomærke til kvinder, som bliver designet lokalt i Odder og herefter bliver håndlavet i Italien. I Århus og København kan man finde deres 2 fysiske butikker ved samme navn. Hele deres sortiment kan ses på hjemmesiden.

Hjemmeside: www.stark.dk

”En rigtig mand går ikke ned på grej” – sådan lyder en sætning, særligt blandt mænd. Det gælder både når samtalen falder på fiskegrej eller værktøj til hverdagen. I Stark finder man et bredt udvalg af diverse værktøj, byggematerialer osv. Måske går du i tanker om at bygge din egen rygeovn?

Hjemmeside: www.chokoladehimlen.dk

Ind imellem skal man forkæle sig selv med lidt sødt. Heldigvis har Odder også en løsning på det og det er Chokoladehimlen.dk – her kan man købe alt der måtte friste den søde tand indenfor bolcher, chokolade, karameller, lakrids, kaffe og mange andre lækre sager.

Klik ind forbi og se også deres ”Herre” afdeling.

Hjemmeside: www.ilures.dk

Ilures er en dansk grejproducent, som laver fiskegrej til dansk kystfiskeri. I deres sortiment finder man produkter som Ilures Kutling RL og Ilures Tobis. Tobis gennemløberen har en helt fantastisk kasteevne og særlig gang i vandet. Ilures forhandles udelukkende på deres egen hjemmeside hvor man ofte kan finde nye farve sammensætninger.

Hjemmeside: www.frumollersmolleri.dk

Skal menuen bestående af noget ud over sædvanlige? Så kig forbi Fru Møllers Restaurant v/ Bjerager imellem Odder og Hou.

Restauranten laver mad med Jord til Bord konceptet. Hvilket betyder at mange af varer er selvproduceret eller selvplukket i naturen. Derudover benytter restaurant sig af forskellige lokale leverandøre.

Absolut et besøg værd når aften skal være noget særlig.

Hjemmeside: www.nordicanglers.com

Nordic Anglers er en webshop med fokus på fluefiskeriet. Firmaet har en anderledes profil en den traditionelle grejbutik da de bl.a streamer fluebindingsvideoer på youtube, samt deres gratis fluebindingkurser som de afholder ved deres lokaler i Slet, Århus.

En sand niche butik til den fluebinderen.

Hjemmeside: www.kvistvitus.dk

På Brandbygegaard i Amstrup v/ Lone Landmand og Søren Sørøver finder man noget for enhver smag. Dette økologiske sted lægger grund til mange spændende arrangementer inden for mad, kultur og drikkelse i løbet af hele året.

På stedet dyrker de økologiske grøntsager, driver økologiske vinmarker og æbleplantage, som alt sammen indgår i egen produktion inden for øl, vin, grappa og selvfølgelig mad.

Hjemmeside:  www.o-p-s.dk

Odder Plæneklipperservice er din forhandler og servicepartner når det kommer til haveredskaber. Strejker din plæneklipper er her hjælp og hente. Her finder du også dine kvalitetsvarer fra Husqvarma.

Hjemmeside: www.phoneworld.dk

Har du haft din telefon en tur i baljen ved sidste fisketur er her hjælp at hente. Phone-World Odder laver reparationer på et utal af forskellige mærker. Står du og mangler en Powerbank til den næste fjeld tur eller weekendtur er her også hjælp af hente.

Hjemmeside: www.farver-striber.dk/

Farver & Striber er Odder´s farvehandel med sans for kvalitet. Her kan der handles der med alt til bolig hvad angår markiser, gardiner, tapet, farver osv.

Har du brug for de rigtige produkter og dygtig rådgivning bør du ligge vejen forbi den fysiske butik.

Odder Kommune

Odder Kommune – www.odder.dk

Vores forenings lokaler stilles til rådighed af Odder Kommune. I samarbejde med kommunen laver vi gydebanker rundt omkring i kommunen hvor de bl.a. står for at stille maskiner og mandekræfter til. Yderligere har vi et samarbejde omkring, at få kommunens unge ud og se natur fra de er helt små.