Stor billedopdatering

Tur til Harlev Put og take – Maj 2010

Ny stor billedopdatering

Nu er der kommet en hel masse “nye” billeder op her på siden i en stor billedopdatering. Ja, faktisk er der kommet  1500+ billeder fordelt på 80 nye fotoalbums her på hjemmesiden – så der er en masse minder, at gå igang med at få genopfrisket. Nogle af de forskellige albums indeholder også videoer, som blevet optaget i gennem tiden.

Billeder i denne omgang stammer fra Jens K. Knudsen, som efter sommerferie kom og gav mig en USB-pind med alt hvad han havde skrabet sammen omkring Odder Sportsfiskerforening. Indholdet giver en masse indtryk af de ting, som der sket i løbet af de sidste 10år.

Imens jeg har siddet og kigget igennem billeder har jeg flere gange tænkt; Gad vide hvad historien bag billederne er?

Dette er et svar, som jeg fortsat har til gode. Derfor kunne det være ret hyggeligt – hvis der var nogen som komme i tanke om historierne og måske endda vil nedfælde et par ord om dem og bagefter sende dem til mig. Så vil jeg med glæde smide dem op, så de kommer til at ligge i forbindelse med fotoalbummet. Således kan foto og tekst udgøre en komplet historie.

Opfordring

Denne opdatering rækker som sagt “kun” de sidste 10år tilbage af OSF 73 års historie. Det tænker jeg, at vi måske godt kunne gøre bedre – der er trods alt 63 år, som mangler at blive dokumenteret.

Derfor vil jeg opfordrer folk til at gå i skattekisten, private fotoalbums osv. Finde jeres billeder fra private fisketure eller arrangementer med OSF og dele dem resten af os i forening – hvis I har lyst.

Billederne vil med tilladelse blive en del af det Odder Sportsfiskerforenings digitale arkiv. Det digitale arkiv bliver skabt for, at sikre vores historie til fordel for de mange generationer, som forhåbentligt vil komme efter os i foreningen.

Der er lavet en oversigts side for nemmere, at kunne navigerer igennem billederne. Siden kan findes i menuen oppe i toppen eller her: OSF i billeder

Jeg håber i kommer til at nyde billedrejsen ligeså meget som jeg gjorde.

Med Venlig Hilsen
Christian “Crede” Kjeldsen