OSF Nyhedsbrev – December 2022

Året 2022 er ved at nå sin slutning og vi er ved at gøre klar til at sige tak for i år.

Vi har dog et par enkelte arrangementer tilbage at afholde. Nemlig vores traditionsrige julebanko som afholdes på Tirsdag d. 6 december hvor hele jeres familie er velkommen til at deltage.

Vi mødes kl 19:00 og ca. kl 19:30 går starten på bankospillet.

Årsafslutning – Tirsdag d. 13 december

Denne tirsdag afholdes det sidste arrangement for i år. Der vil blive serveret gløgg og æbleskiver for de fremmødte.   I løbet af aften vil vi afholde en runde pakkespil om en pakke, som alle vil kunne bruge. 😉

OSF Nytårstaffel – Tirsdag d. 10 januar 2023

Tirsdag d. 10 januar starter vi op på en ny aktivitetskalender, som kommer til at indeholde til at holde det bredeste udvalg vi har haft siden 2018. Kom ned og vær med til at starte 2023 på den bedst mulige måde.

Aktivitetskalender – December

DagDatoEventNote
Tirsdag06-12-2022
Fra kl 1900
OSF JulebankoDet vil være muligt at vinde en juleand på fuldplade og andre gevinster på række. Der vil være præmier til sidemanden.
Der spilles i alt 11 spil.
Tirsdag13-12-2022
kl 1900-2100
OSF JuleafslutningVi slutter året af med maner og inviterer på gløgg og æbleskiver ved stampmøllevej 57. Ønsker hinanden god jul og siger tak for året der gik.
Tirsdag10-01-2023
kl 1900-2100
OSF NytårstaffelVi mødes ved Stampmøllevej 57 til en omgang kransekage og bobler. Her fejrer vi, at OSF tager hul på det 78. år som sportsfiskerforening. Vi håber det bliver et år fyldt med masser af fiskeglæde – både fælles og individuelt.

Aktivitetskalender – 2023

Du kan nu studere aktivitetskalenderen for OSF i 2023 og vælge de aktiviteter, som du gerne vil deltage i. 😊

I 2023 vil vi med et par arrangementer i løbet af året forsøge at række ud til det vante fiskere efter havørreder, som vi ellers normalt dyrker.

Der vil bl.a. være en tur til P&T Fyelmose og en tur til Astrup Mose hvor der vil være mulighed for at fange forskellige arter såsom skaller, aborre, gedder og andre fredfisk.

Læs meget mere om aktivitetskalenderen på hjemmesiden; https://lystfiskerforening.dk/osf-aktivitetskalender-2023/   Aktivitetskalender er også vedhæftet i denne mail.

Opdatering fra Grønt Råd samarbejdet

OSF er ikke blot et samlingspunkt for lystfiskere. Vi deltager også aktivt i kommunale og grønne partnerskaber der skal forbedre vores alles natur.

Klik ind og læs meget mere om dette i den netop udgivet artikel på OSF´s hjemmeside; https://lystfiskerforening.dk/opdatering-fra-gront-rad-samarbejdet/

Fangstrapporter

I forbindelse med den kommende generalforsamling .- februar 2023 vil der være præmier til de største fisk der indrapporteret til vores fangstjournal i løbet af 2023.

Fangster der skal være med i bedømmelse for 2022 skal være indregistreret senest d. 31 december 2022. Du kan indmelde din fangst her: https://lystfiskerforening.dk/registrer-fangst/

HUSK! Har du en god historie eller oplevelse, som du gerne vil dele med resten af foreningen er du altid velkommen til at sende historie til os og vi vil dele den på hjemmesiden.