OSF Aktivitetskalender 2020

Vi er nu gået ind i kalender året 2020 og det betyder, at det er tid til forandring i OSF.

Igennem de sidste 33 år har OSF, med Niels Jørgen ved roret, udgivet et klubblad 2 gange om året, som har bestået artikler fra medlemmerne, reklamer fra vores samarbejdspartnere og ikke mindst vores aktivitetskalender for et halvår af gangen.

En æra er nu slut.

Men det er nu slut fra i år af. Niels Jørgen har gjort et kæmpe stykke arbejde igennem tiden, men har ikke længere mulighed for at varetage denne opgave. Derfor stopper udgivelserne af bladet og dermed også særudgaven for vores 75års jubilæum, som foreningen har i år.

Har man dog interesse i at varetage opgaven med at udgive bladet fremadrettet skal man være velkommen til at henvende sig til Christian Kjeldsen – kjeldsenc@gmail.com.

Aktivitetkaldeneren

Da bladet ikke længere udgives vil aktivitetskalenderen derfor være, at finde her på foreningens hjemmeside.

I første omgang vil det være muligt at downloade en PDF fil, som man selv vil kunne printe ud og hænge på køleskabet. Med tiden vil de forskellige aktiviteter kunne findes her på hjemmesiden under fanen; “Arrangementer“. Her vil det være mulighed for at se specifikke informationer omkring det enkelte arrangement.

Den nye aktivitetskalender kan downloades her;

Generalforsamling 2020

Bemærk venligst, at Generalforsamlingen for 2020 bliver afholdt Tirsdag d. 11 februar 2020.

Har man ønsker/tilføjelser til dagsordenen skal disse være bestyrelsen i hænde senest 8 dage inden afholdelsen. Det vil sige, at de skal fremsendes til kjeldsenc@gmail.com senest Mandag d. 3 februar 2020.