OSF Nyhedsbrev – Juni 2024

Det første halve år har budt på et par weekendture, der har budt på både større fisk, men også andre arter end vi normalt fanger og fisker efter.

Men nu er det blevet tid til at holde en lille sommerferie, inden vi tager hul på 2. halvår.

Det markerer vi med at holde vores fælles middag på tirsdag d. 11 juni 2024 – kl 1800 ved klubhuset på Stampmøllevej 57.

Hver deltager medbringer selv aftensmad. Vi tænder vi op for grillen hvor man vil kunne få tilberedt medbragt kød.

OSF vil være vært for en sodavand eller øl til maden.

Kommende aktiviteter:

Vi starter foreningens arrangementer op igen d. 6. august hvor den første klubaften efter sommerferien foregår i klubhuset.

August vil være delvist ophold i klubhuset og fælles kystture til Mariendal og Ajstrup, her vil der formentlig være mulighed for at fange nogle af de første makreller.

I september måned afholdes der liggende arrangementer med tilføjelse af weekendtur til Tunø i uge 38 – d. 20-22 september.

God sommerferie.

På vegne af bestyrelsen