Odder Sportsfiskerforening – Juni Nyt 2020

Endnu en måned er gået af kalenderåret og vi må desværre konstaterer, at COVID-19 fortsat påvirker det danske samfund. Det betyder også, at vi ikke har mulighed for, at samles som vi normalt gør.

I juni måned afholder vi normalt en afslutningsfest, som skal markerer afslutningen på 1. halvår.
Det kommer vi ikke til at gøre her i 2020.

Godt nok er der i øjeblikket optræk til, at forsamlings antallet er på vej til at blive øget. Men det kommer ikke til, at spille nogen rolle i forhold til beslutningsgrundlaget for vores aktiviteter i denne måned.

Normalt når vi har afholdt afslutning. Så har vi været omkring 30-40 personer sammenlagt med medlemmernes husstand. Det må vi ikke samles endnu.

VI har også i år afholdt os fra, at servere grillpølser på kysten, som vi ellers også tidligere har gjort. Alt sammen for at holde muligheden for smitte nede.

Med andre ord ville vi ikke komme til, at kunne have en ligeså hyggelig aften, som vi plejer at have med de nuværende retningslinjer for COVID-19.

Jubilæumsfest i August

I Jubilæumsudvalget har vi for ca. 1 måned siden besluttet os for, at udsætte jubilæumsfesten der skulle have været afholdt d. 22 August.

Jubilæumsfesten skulle have været afholdt for, at markerer vores 75 års jubilæum her i 2020.

Da vi ikke kender retningslinjerne for august og ikke vil stå i en situation hvor alt er bestilt, måske købt og betalt. Har vi valgt at udsætte arrangement til 2021.

Vi vil også nødig stå i en situation. Hvor vi skal udpege hvem der må deltage og hvem der ikke må på grund af et eventuelt forsamlings antal.

Mon ikke også at situationen er lempet meget mere i 2021 og at vi her kan afholde et åbent hus arrangement med masser af besøg.

Sommerpause

Den kommende tid byder på en sommerpause i Odder Sportsfiskerforening. Sommerpausen varer fra d. 9 juni og frem til d. 4 august.

Til trods for, at afslutningsfesten er aflyst vil jeg fortsat opfordrer jer til, at kigge forbi Stampmøllen på tirsdag og ønske hinanden en god sommer.

Tirsdag d. 4 august starter vi 2. halvår med en aften ved Stampmøllevej. Lad os håbe, at situationen ændrer sig meget inden da.

Ellers er der kun her fra, at ønske jer en god sommer og knæk & bræk med fiskeriet.