OSF – Aktiviteter april måned

Her kommer en opfølgning på Odder Sportsfiskerforenings aktivitetskalender for april måned, som følge af den nuværende COVID-19 situation.

Vi vil ikke aflyse vores aktiviteter i april måned. Men vi vil tilpasse os de retningslinjer, som vi bliver opfordret til at overholde.

Det betyder, at vi kommer til, at afholde alle vores arrangementer som planlagt. Arrangementer foregår for det meste udendørs.

2010.04.27
Kystfiskeri – Kysing Strand

I dag (tirsdag d. 7 april) afholdes der kystfiskeri ved Kysing Strand. Da denne aktivitet foregår udendørs er der mulighed for at kunne holde rigelig med afstand til hinanden.

De deltagende bedes vise hensyn til hinanden.

Der vil denne aften IKKE blive lavet grill pølser eller blive delt øl og sodavand ud, som vi ellers har tradition for på den første kystfiskeri aften.

2012.04.17. OSF med Å-rensning i Rævs og Odder Å
Oprydning langs Odder Å

Tirsdag d. 14 april afholder vi den årlig oprydningsdag ved Odder Å. Vi mødes ved broen i Assedrup kl. 1900.

Som en del af vores aftale med lodsejerne har vi en årlig oprydningsdag ved åen. Den aftale kommer vi til trods for situationen til at overholde.

Vandføringen i åen er i øjeblikket lav og væksten i planterne fortsat på sit laveste. Det er det ideelle tidspunkt, at få foretaget oprydningen på.

Der vil være tilstrækkelig med mulig for, at overholde afstand til hinanden i forbindelse med dette arrangement.

Hyggeaften – Tilmelding til Tunø weekendtur.

Tirsdag d. 21 april er der hyggeaften ved Stampmøllen. Her vil der være en sidste mulighed for, at tilmelde sig weekendturen i den kommende weekend (24-26 april).

For at overholde de nuværende retningslinjer vil vi tage udearealet og bænkene i brug. Husk derfor at tage varmt tøj på eller med.

Weekendtur Tunø

I weekenden d. 24-26 april afholder vi den planlagt weekendtur.
Oprindeligt gik turen til Gjerrild. Men på trods af situationen og udlejningsstop er dette nu ændret til Tunø.

På grund af de nuværende retningslinjer vil der være et max antal på deltagere. Antallet af deltagende er fastsat til 10 og der er først til mølle princip.

Der er foreløbigt tilmeldt 2/10.

Der kan læses mere om turen på følgende link: https://lystfiskerforening.dk/event/weekendtur-til-tunoe-foraar-2020/

Kystfiskeri – Mariendal

Tirsdag d. 28 april afholdes der kystfiskeri ved Mariendal Strand.

De deltagende bedes vise hensyn til hinanden.

Har man nogen spørgsmål er man altid velkommen til at kontakte mig via telefon 28 55 65 50 eller på mail: kjeldsenc@gmail.com

Christian “Crede” Kjeldsen