Tur til Lystfiskermesse – Middelfart 2023

d. 15 januar var jeg og Martin Kammer taget til lystfiskermesse i Middelfart – en messe for der efterhånden har eksisteret i 4-5år inkl. Coronatiden.

Messen dækkede alt fra brugt fiskegrej solgt af private og medlemmer af dansk grejsamler forening, til iværksættere der har startet deres egne lystfiskerbrand indenfor gennemløber, gummidyr, blink osv.

Her var der mulighed for at købe grej til lige netop dit fiskeri om det så end måtte være aborre, gedde, lakse eller ørredfiskeri. Der både noget til å-, kyst- og søfiskeri. Alt i alt en alsidig lystfiskermesse.

Det eneste jeg ikke registrerede på messen, var udstyr eller grej til fluebinderiet. Men det er jo i og for sig også ganske fint med tanke på, at der til marts afholdes Danish Fly Festival 2023 med fokus på fluefiskeri.