OSF Aktivitetskalender 2023

Du kan nu studere aktivitetskalenderen for OSF i 2023 og vælge de aktiviteter, som du gerne vil deltage i. 😊

I 2023 vil vi med et par arrangementer i løbet af året forsøge at række ud til det vante fiskere efter havørreder, som vi ellers normalt dyrker.

Der vil bl.a. være en tur til P&T Fyelmose og en tur til Astrup Mose hvor der vil være mulighed for at fange forskellige arter såsom skaller, aborre, gedder og andre fredfisk.

Weekendture / Fællesture

Vi vil afholde 3 weekendture til Mariager Fjord, Gjerrild og Tunø. Viser det sig ikke at være muligt at komme til Tunø på grund af nedlæggelse af skolen vil vi kigge på en tur imod det fynske øhav.

Derudover vil vi forsøge at arrangerer en fælles endagstur til en endnu ikke bestemt kystdestination men der vil være mulighed for at det bliver enten Djursland eller Fyn.

Weekendtur til Mariager Fjord – April 2022

Grejdage

Vi vil også afholde en grejdag hvor der vil være mulighed for at kigge forbi klubhuset en lørdag og binde fluer, rydde op i sit grej som en forårsklargøring. Som noget nyt vil vi denne dag tilbyde udskiftning at kroge på dine favorit. Udgifterne afholdes denne dag af foreningen.

Mangler man inspiration til nyt grej afholdes der i løbet af foråret 2023 – 2 forskellige nationale lystfiskermesser som det vil være muligt at deltage i.

Her er der i Januar 2023 tale om lystfiskermessen i Fredericia som primært henvender sig til spinnefiskeriet og Danish Fly Festival i Marts 2023 som modsat primært henvender sig til fluefiskeriet.

Klubaften med fluebinderi – 2022

Klubaftner i løbet af 2023 – oplæg til arrangementer

Derudover har vi en masse klubaftner i løbet af året, som indeholder alt fra banko, fælles spisning og kystfiskeri.

Men der er plads til mere.

Så har du et arrangement du godt kunne tænke dig at se i Odder. Så er der altså mulighed for at booke ind på en dag der er markeret med ”klubaften”.

Kom gerne med input hvis du falder over et interesseret arrangement. Vi håber på at se dig/jer til et af vores mange tilbud i løbet af 2023.

PS! Er det ved at være tid til en ny omgang Odder Kystkonkurrence? 🎣

PSS! Der er vedhæftet en printvenlig kalender til køleskabet i opslaget.

Download PDF til print

Mvh Bestyrelsen i OSF 😊