Sæsonafslutning – Odder Å 2022

Årets Odder Å afslutning bestod af 5 deltager. Lars Aarøe, Søren Fuglsang, Jens K. Knudsen og Crede m/ datter.

Vi mødes i klubhuset kl. 8 til at en omgang rundstykker og planlægning for dagen. Tiden trak dog lidt ud, da der også skulle udveksles gode snakke og ikke mindst jeg selv blev heftigt udspurgt at min datter omkring fiskene rundt i lokalet.

Omkring kl 0930 drog Lars, Jens og Søren afsted til åen for at fiske lidt og Lars for at skyde nogle gode billeder omgivelserne. Jeg selv måtte hjem og have resten af familien op af sengen.

Oplæring i fiskemetoder

I løbet af et par timer fandt hverken Søren eller Jens dog fiskene og det blev hurtigt besluttet at prøve chancen på kysten.

Det skulle vise sig at være en glimrende i dag, da de begge endte med at fange et par havørreder. De havde dog en bagkant da vi atter skulle møde i klubhuset kl. 13 til omgang forplejning. Her kiggede nu også Søren Drasbæk forbi.

Søren Fuglsang spejder efter tegn på fisk.

Efter lidt spise havde Jens og Søren Fuglsang dog små travlt med at komme afsted igen. Nu havde de jo fundet fiskene, så de skulle selvfølgelig ud at fiske igen.

Vi fik ryddet op og takket af for en dejlig dag. Dette var årets Odder Å afslutning.

Nu er åen lukket frem til d. 1. marts 2023 hvorefter det igen er tilladt at fiske efter fisk i Odder/Ræv Å. Fredningen blev udvidet på forrige generalforsamling grundet udvidet fredningstid på ørreder i ferskvand.

OSF Julefrokost d 25. november

Angående julefrokosten vil der blive meldt mere info ud senere. Dog vil det være muligt at tilmelde sig allerede nu.

Skulle maden ende med at blive leveret udefra som de seneste par gange vil der være en form for egen betaling til dette arrangement. Tilmelding foregår ved undertegnede eller opskrivning på seddel i klubhuset.

Kommende arrangementer

DagDatoEventNote
Tirsdag08-11-2022Klubaften – StampmøllevejFluebinderi
Tirsdag15-11-2022Klubaften – StampmøllevejFluebinderi
Tirsdag22-11-2022Klubaften – Stampmøllevej – TM JulefrokostSidste frist for tilmelding til årets OSF Julefrokost
Tirsdag25-11-2022OSF JulefrokostSærskilt mail vil blive sendt til medlemmer af OSF
Tirsdag29-11-2022Klubaften – Stampmøllevej
Tirsdag06-12-2022OSF Bankospil – StampmøllevejKom og deltag i årets OSF Bankospil. Der vil være præmier på række, fuld plade og ikke mindst til sidemanden
Tirsdag13-12-2022OSF ÅrsafslutningVi runder årets af med manér og takker af for året der gik.