OSF December + Aktivitetskalender 2022

Det er snart tid til et nyt kalenderår. Dog er der 2 OSF arrangementer tilbage inden af klubben går på efter juleferie.

DagArrangementStedNote
Torsdag d. 9/12-2021OSF JulebankospilStampmøllevej 57Tag familien med ned til stampmøllen og være med til at skabe en god stemning i den gamle stald. Der er juleænder på højkant på fuld plade
Torsdag d. 16/12-2021Årets sidste klubaftenStampmøllevej 57Sidste samling i OSF-regi inden at året skifter til 2022. Der vil være gløgg og æbleskiver til de fremmødte.

Aktivetskalender 2022

Vedhæftet i denne nyhed vil du kunne se aktivitetskalenderen for 2022.   Den indeholder bl.a 3 weekendsture til henholdvis:

April – Mariager Fjord – Overnatning: Laanhus Maj – Gjerrild Klint – Overnatning: Randers Sportsfiskerforeningshus September – Tunø – Overnatning: Tunø Skole

Derudover er der fælles ture til vores lokale kyst og et besøg til FFFD´s fluefiskermesse.

Glædelig Jul & Godt Nytår

Odder Sportsfiskerforening