OSF nyhedsbrev – November

På søndag d. 31 oktober 2021 skulle der have været afholdt sæsonafslutning i Odder Å. Men på grund af manglende tilmeldinger er arrangement desværre blevet aflyst.

Husk at være opmærksom på at sidste chance for at fiske i Odder Å i denne sæson er på søndag d. 31 oktober.

Odder/Rævs Å er fredet fra og med mandag d. 1 november og frem til d. 1 marts på grund af gydetrækkende havørreder.

Ekstra info:
De gydetrækkende havørreder kan fra nu fra og frem til engang i december opleves gydende i Odder Å systemet. Medbring blot en lygte efter mørkets frembrud og oplev dem på nærmest hold langs blandt andet kirkestien og åparkeringen inde i selve Odder By.

Næste arrangement

Næste tilmeldingsarrangement i OSF-regi vil være den kommende OSF julefrokost, som afholdes fredag d. 26 november på stampmøllevej 57.

Julefrokosten vil Allan Haslam stå for og der afregnes med ham på aftnen.
Der vil være fri øl mod en betaling af 50kr.

Alle drikkevarer derudover skal selv medbringes.

Der vil i løbet af aftenen blive afholdt pakkespil som alle deltager bidrager til med pakke.

Husk at tilmelde dig i god tid og mød op på dagen til hyggelig aften med gode lystfiskerhistorier.

Tilmelding sker via opslag på stampmøllevej 57 eller mail; oddersportsfiskerforening@gmail.com

Kommende OSF arrangementer

Torsdag d. 4/11-2021 Klubaften Stampmøllevej 57
Torsdag d. 11/11-2021 Klubaften Stampmøllevej 57