Kalenderprogram 2021

Egentlig var planen, at vi skulle have haft en weekendtur til Låenhus – Mariager Fjord. Men på grund af omkostninger og et meget begrænset forsamlingsantal ser vi os desværre nødt til at aflyse i denne omgang.

Vi har dog allerede booket Låenhus til en forårtur i 2022 – d. 8-10 april.

Så skriv endelig det i kalenderen. Vi håber det lykkes til den tid.
Imellem tiden erstatter vi den aflyste weekendtur med en endagstur til Djursland.

Det er efterhånden ved at være rigtig lang tid siden, at vi som foreningen har en haft en fælles tur. Men nu nulstiller vi tiden.Lørdag d. 10. april vil OSF drage imod Jyllands næse til en hyggelig omgang lystfiskeri.

Vi vil mødes et aftalt sted på Djursland hvorfra vi vil starte dagens fiskeri.
Pladsen hvor vi mødes vælger vi i løbet af ugen op til (seneste torsdag d. 8 april).

Du må gerne;

• medbring godt humør
  • din egen madpakke.

Hvornår foregår endagsturen?

Hvornår: Lørdag d. 10 aprilHvor: Djursland – Plads meldes ud senere
Klokkeslæt: Vi starter kl. 9 på anvist plads – man har dog fri mulighed for at støde til senere på dagen hvis man ønsker det.Sluttidspunkt: Når vi individuelt er mætte med oplevelser for dagen. 🙂

Kørsel

Kørsel frem og tilbage foregår for egen regning. Vi anbefaler at man samles max 2. per bil i forhold til Corona restriktioner.

Tilmelding

Af hensyn til forsamlingsantal er dette arrangement med tilmelding. Således har vi mulighed for at kende antallet og give besked til de enkelte såfremt der skulle ske ændring. Samt melde informationer ud om hvor vi mødes på dagen.

*** Tilmeld dig til turen her: https://lystfiskerforening.dk/event/endagstur-djursland/ ***

Kalenderprogram 2021