Udvidet nedlukning af OSF

Desværre sætter COVID-19 fortsat sit præg på vores dagligdag og dermed også vores foreningsliv.

Grundet forsamlings antal på max 5 personer (vores nærmeste social boble) og pålagt nedlukning af indendørs aktiviteter forlænges nedlukningen af Odder Sportsfiskerforening frem til d. 1 marts 2021.

I marts måned begynder vi så småt at opstarte vores udendørsaktiviteter. Blandt andet har vi den årlige gåtur langs Odder Å søndag d. 21 marts.

Men inden vi lover for meget. Så ser vi tiden an og vil tage en ny vurdering af situation når vi nærmer os marts måned.

Vi er bekendt med, at der på nuværende tidspunkt bliver rullet opkrævninger ud for jeres OSF kontingent anno 2021.

Vi er selvfølgelig rigtig ærgerlig over, at vi ikke kan tilbyde jer nogle aktiviteter på nuværende tidspunkt.

Vi håber blot, at I fortsat vil bakke op omkring foreningen således, at vi atter kan mødes omkring vores fælles hobby når vi engang er på den anden side af COVID-19 restriktionerne.

Har I nogen spørgsmål angående foreningen eller lignende. Så er I selvfølgelig altid velkommen til at enten skrive eller ringe til undertegnede.

Med Venlig Hilsen

Christian Kjeldsen