OSF lukker ned for 2020.

I dag har bestyrelsen i OSF taget den virkelig trælse beslutning, at aflyse de resterende arrangementer i 2020.

Vi ville meget hellere have afsluttet med en god julefrokost, en omgang bingo og sidst men ikke mindst gløgg og æbleskiver.

Men regeringen har udvidet forsamlings tallet på 10 personer frem til d. 13 december. Det giver os ikke mange andre valg end at aflyse åbne arrangementer i klubhuset.

2020 har desværre ikke været det allerbedste år for vore samfund, foreningsliv og mange flere ting. Vi håber at dette snart ændre sig og gerne så tidligt i 2021 som muligt.

Vi starter op i 2021

Bestyrelsen ønsker at bevarer optimismen og har fastsat første klubaften til d. 5 januar 2021.
Det er nytårstaffel ved Stampmøllevej 57, 8300 Odder kl 19:30.

Vi håber at dette kan lykkes.

Indtil vi ses

I mellemtiden vil vi opfordrer jer til, at tage ud til de små vandløb rundt omkring og opleve havørreden der gyder lige for tiden. Der er nogle virkelig fine fisk imellem med noget størrelse på.

Det er dejligt at se fiskene der benytter de tiltag, som foreningens medlemmer har udrettet igennem de seneste år. I år har jeg personligt set gydebanker på den anden side af det tidligere Rathlousdal Gods.

Et sted hvor de ellers ikke adgang til i over 400år på grund af den gamle Skægs mølle. Rampen blev fjernet tilbage i 2018 og er nu omlagt til et hurtig strømmende stryg.

Indtil vi ses igen ønskes I alle af OSF en glædelig jul og godt nytår. Forhåbentlig ses vi snart.