Klar – parat. Vi er snart igang!

Sidste mulighed for  at tilmelde sig Odder Kystkonkurrence 2019 nærmer sig med hastig skridt og vi er næsten i mål med det antal deltagere jeg havde håbet.

Vi mangler dog lige de sidste stykker.

Så hvis i endnu ikke er tilmeldt men gerne vil, så er tilmeldingen åben 4½ time endnu (slut kl 23:59 i dag).
Hvis I allerede er tilmeldt, men ikke jeres normale fiskemakker eller ligende så forsøge, at opfordrer dem til at deltage. Her kommer et par fif fra min side.

Deltagerpris:

OSF Medlem: 100kr pr. person
Ikke medlem: 150kr pr. person

Tilmeldingsgave:

Alle der tilmelder sig årets kystkonkurrencen modtager et gavekort på 100kr til Aarhus Fishing Gear (tidl. Stefs fluebinderi – det er fortsat Claus der har den).

Det betyder, at OSF medlemmer rent faktisk blot ”veksler” deltagerbeviset til et gavekort på samme beløb og at for ikke medlemmer koster det kun 50kr at deltage.

OBS! Vigtig ændring i forhold til sidste år

I år er det besluttet ikke, at have Fulton konditionsfaktor på indvejet fisk.

Denne ændring skyldes:

• At jeg har fået bedre indsigt i områdets havørredstammer.
  • Tidspunktet på hvornår de forskellige starter deres gydninger i de nærliggende vandløb
  • Sammenligning med tilsvarende havørredkonkurrencer.

Vejret

Vejret i løbet af weekenden bliver en smule skiftende og til tider blæsende og vådt.

Det regner en del fra imorgen eftermiddag og henover aftenen/natten.. Herefter skulle vejret blive ganske fint Lørdag og Søndag formiddag.

I mine øjne kunne det godt ligne en weekend med fisk tæt på kysten og jeg håber, at I kommer til at finde dem derude.

Knæk & Bræk til alle der kommer ud med fiskestangen i weekenden.