Seneste fangster

Denne side viser de seneste fangster der blev fanget blandt Odder Sportsfiskerforenings medlemmer. Dog gør det sig gældende, at fangster enten er indregistreret via DTU Fangstjournal eller registreringsskemaet.

Såfremt man under registreringen har opgivet sin fangst som “hemmelig”. Så vil den ikke blive vist på listen medmindre man har givet Odder Sportsfiskerforening tilladelse til at hente dataen.

Niels Jørgen – 67cm 2,8kg

Navneforklaring:

Fuld navn: Registrant har gjort fangsten offentlig tilgængelige.

Dagskortholder: Registrant har ikke medgivet at m/k er medlem af foreningen – Det kan skyldes at vedkommende har glemt at angive det i Fangstjournalens brugerprofil eller at personen ikke er medlem af foreningen.

Anonym medlem: Registrant er medlem af foreningen men har ikke givet tilladelse til at vi må vise vedkommendes navn.

Husk at oplyse i smartphone appen, at du er medlem af Odder Sportsfiskerforening – hvis din fangst skal kunne fremgå på denne side.

Ønsker du at se specifikke fangster fra enten Odder Å eller andet sted se links herunder:

Seneste fangster – Odder Å: Klik her
Seneste fangster – Offentlige: Klik her