Samarbejdspartnere

Som non-profit forening kræver det, at vi har nogen gode samarbejdspartnere for, at kunne leverer det bedste der er muligt for vores medlemmer. Derfor forsøger vi hver gang det er muligt, at have lave samarbejde omkring de ting vi foretager os.

Blandt andet har vi samarbejde omkring:

• Vores fysiske foreningblad (2 gange årligt)
  • Odder Kystkonkurrence
  • Præmier til vores weekendsture
  • Julefrokosten
  • Vandløbsrestaureringprojekter

Husk derfor at støtte op omkring vores samarbejdspartnere, således at disse ting fortsat er mulige.

Vi søger altid flere samarbejdspartnere og er derfor åbne overfor en dialog. Skulle du eller din virksomhed være interesseret i at støtte Odder Sportsfiskerforening kan vi kontaktes igennem formanden

Vores samarbejdspartnere:
Grejbiksen
Grejbiksen, Trige

Grejbiksen, Trigewww.grejbiksen.dk

Grejbiksen er en både en fysisk- og onlinebutik. De er placeret i Trige hvor man kan komme ud og se deres store udvalg af fluebindingsmaterialer, endegrej, stænger, hjul og beklædning. I foråret afholder de en stor kystkonkurrence ved navn; Fjord til Fjord. Grejbiksen støtter hvert år op omkring vores forening på flere måder. Senest var de sponsor til Odder Kystkonkurrence.

Aarhus Fishing Gear, Aarhus

Aarhus Fishing Gear, Aarhus – www.fishinggear.dk

Aarhus Fishing Gear er ligesom Grejbiksen både en fysisk- og onlinebutik. Butikken er placeret på Fredensgade tæt ved Rutebilstationen i Aarhus. I nogen utrolig små, men hyggelig lokaler er der fyldt med alt indenfor endegrej, fluebingsmaterialer, stænger, hjul og beklædning. De seneste mange år er foreningen komme i butikken til en årlig aften hvor Claus holder åbent kun for foreningsmedlemmer. Dette plejer at være en rigtig hyggelig aften. Aarhus Fishing Gear støttede også op omkring vores Odder Kystkonkurrence samt annoncer de 2 gange årligt i vores foreningsblad.

Hagelquist Vine, Århus

Hagelquist vine, Århuswww.hagelquist.dk

Hagelquist vine er en vinimportør baseret i Aarhus. Via deres hjemmeside sælger de vine til både privat og erhverv. Ligesom de ovenstående støttes de op med præmier til vores Odder Kystkonkurrence 2017.

Sportshuset, Horsens

Sportshuset, Horsenswww.sportshuset.eu

Sportshuset er en grejforhandler ligesom de 2 andre med fysisk og onlinebutik. Butikken har base i Horsens med indgangsparti både til Horsens gågade, men også til Åboulevarden hvor det er muligt at parkere. Butikken besidder en stor afdeling af fluebindingsmaterialer, samt dertil hørende stænger og hjul. Et besøg værd inden man skal på fedtfinne jagt. Sportshuset Horsens støttede også op omkring vores Odder Kystkonkurrence 2017.

MP Fly Supply, Silkeborg – www.mpflysupply.dk/

Dansk producent af tilbehør primært til fluebinding. Her iblandt stativer, lamper og lim. Udover at være producent arbejder MP Fly Supply også som grossist for bl.a finske ALFA fluehjul. Disse hjul kan bruges til både kyst, å og sø fiskeri. Produkterne kan ikke købes direkte ved MP Fly Supply, men i stedet hos en række forhandlere, som kan findes på forsiden af deres hjemmeside. Firmaet stammer fra Silkeborg og er etableret af nogen særdeles kyndige fluefiskere og vandløbselskere. I 2017 støttes producenten op omkring Odder Kystkonkurrence 2017.

Fru Møllers Restaurant, Odder –  www.frumollersmolleri.dk

Fru Møllers Restaurant er en jord til bord restaurant i nærheden af Odder. Deres koncept går ud på at lave alt fra bunden. Dyrene vokser op, bliver slagtet og serveret  på gården. Ligeledes gør en stor del af deres andre råvarer. Udover restauranten kan man på gården også finde mølleri, slagterbutik, bagerbutik og mange andre ting. Her afholdes der i løbet af året også mange andre arrangementer. Stedet er bestemt værd at besøge og mange kører årligt tværs over landet for at besøge gården jord til bord konceptet. Ligesom mange af vores andre samarbejdspartnere støttede de op omkring Odder Kystkonkurrence 2017.

Brandbygegaard Bryghus, Odder – øletiket

Brandbygegård, Odderwww.lonelandmand.dk

Brandbygegaard Bryghus er en del af Lone Landmand og Søren Sørøvers mikrovirksomheder. På Brandbygegaard produceret de dansk vin, samt cider fra egne marker. Udover det er de økologiske landmænd, livsnydere og m.m. I løbet af året afholder de løbende arrangementer hvor forskellige restaurant laver pop-up restauranter for kortere og længere perioder. Bestemt et besøg værd. De støttede også op omkring vores Odder Kystkonkurrence 2017.

Stark, Odder –  www.stark.dk

Stark er byens trælasthandel. Her kan købes til gør-det-selv projekterne i hjemmet. Byggemarkedet er placeret i den sydlige del af byen og man kan ikke undgå at se det hvis kører ind i byen fra denne side. De støttede også op omkring vores Odder Kystkonkurrence 2017.

Odder Kommune

Odder Kommune – www.odder.dk

Vores forenings lokaler stilles til rådighed af Odder Kommune. I samarbejde med kommunen laver vi gydebanker rundt omkring i kommunen hvor de bl.a. står for at stille maskiner og mandekræfter til. Yderligere har vi et samarbejde omkring, at få kommunens unge ud og se natur fra de er helt små.

Videre til værktøjslinje