Medlemskab

Info:

På den her side vil du finde alle de informationer, som der måtte være forbundet med dit medlemskab i Odder Sportsfiskerforening. Skulle du stå tilbage med spørgsmål efter have læst siden igennem er du mere end velkommen til at kontakte foreningens bestyrelse.

Satser 2024:
Junior (op til 17): 25kr
Senior: 700kr
Familie: 900kr

Såfremt man allerede er medlem er af DSF igennem en anden forening udgør et medlemskab af OSF 305kr for en senior.

Medlemskab:

Som medlem i Odder Sportsfiskerforening får man adgang til en række forskellige muligheder. Det kan varierer alt efter om man ønsker at være en aktiv del af foreningen eller blot fiskealene. Vi opfordrer selvfølgelig til, at man kommer og hilser på engang imellem til forenings arrangementer om det måtte være vores fælles ture eller vores hyggeaften om tirsdagen er underordnet. Det er ikke et krav om at man skal have et vis aktivitetsniveau – det helt op til den enkelte hvor aktiv man vil være i foreningen.

Vi har forsøgt at lave en oversigt over hvad et medlemskab af foreningen kan tilbyde de enkelte medlemmer:

*der forekommer foreksempel egenbetaling for proviant på vores weekends-ture til Gjerrild. Typisk fordeles de samlet udgifter på alle, som der måtte have deltaget i et arrangement.

Få 4 Fiskerimagasiner ved medlemskab af DSF.
En del af Danmarks Sportsfiskerforbund

Odder Sportsfiskerforening er en del af foreningerne i DSF. Det tyder, at du som medlem i OSF også kan benytte de medlems fordele som Danmarks Sportfiskerforbund har forhandlet sig frem til.

Medlems fordelene kan være mange ting, som rabater på magasiner, grej eller beklædning. Men også tilbud på som fiskeoplevelser eller ligende. Listen udgør;

• Oplevelser
  • Kursuser
  • Transport (rabat)
  • Grej & beklædning (rabat)
  • Magasiner (rabat)
  • Fiskevand

Her kan du læse meget mere om medlems fordelene i DSF

Hvordan bliver jeg medlem?

For at gøre det så simpelt for alle partner som muligt. Så har vi åbnet op for, at man kan købe medlemskab af Odder Sportsfiskerforening direkte via nettet. I den forbindelse betaler man for medlemskabet med det samme og man betragtes som medlem så snart betaling er gået igennem.

Man bliver samtidig med tildelt et medlemnummer og har mulighed for at downloade et medlemskort, som skal kunne fremvises ved eksempelvis kontrol ved vore fiskevand.

Klik på logoet herunder for at komme igang med indmeldelse.