Opfordring til medlemmer

Hej medlemmer og interesser i OSF

Sommeren nærmere sig og inden længe er kalenderen blevet tømt for aktiviteter.
Det er derfor blevet tid til, at vi skal til at kigge på at få lavet et nyt klubblad til glæde for alle OSF medlemmer.
Aktiviteter:

Vi i bestyrelsen skal have kigget på hvad aktivitetkalenderen skal fyldes ud med at sjove og spændende tiltag fra Juli-Dec 2018. Men vi har brug for jeres hjælp!

Hvad kunne I tænke jer der skulle ske det næste halve år i foreningsregi?

• mangler der flere ture?
  • mangler der fællesture i weekender?
  • eller noget helt tredje
Meld meget gerne tilbage til mig på: kjeldsenc@gmail.com med jeres idéer.

Fællesspisning under forårsturen til Gjerrild
Artikler til bladet:

En ting er aktivitetkalenderen – men noget helt andet er bladindholdet.
Jeg finder en glæde i hvert halvår og modtage et blad hvor I har bidraget med små eller store artikler fra jeres natur/fiske oplevelser siden sidst.
Det er blevet tid til, at vi skal have samlet historierne igen og sendt dem til Niels Jørgen. Således at vi igen kan se frem til 1-2 timers god læsning.
Har du oplevet noget du gerne vil dele med andre. Så send historien til njng@outlook.dk
Det kan være alt fra:
  • Turen til Put & take søen
  • Fiskeri efter sild eller makrel
  • Hyttetur
  • Vandretur til fjeldene
  • En sjov oplevelse ved kysten

Det kan også være tip til at gøre vores udendørsture sjove eller mere komfortable. Kun jeres fantasier sætter grænsen.

Tag evt et kig i de gamle blade for inspiration: https://lystfiskerforening.dk/klubbladet/

Aftenhygge under Gjerrildturem – du kan læse mere om turen i det kommende blad.
Tidsfristen:

Tidsfristen er allersenest i slutningen af Maj måned. Denne frist er baseret på, at vi gerne vil have et nyt blad med ud til de arrangementer der sker her i vores område i løbet af sommeren.
Så meld meget gerne tilbage så hurtigst muligt. Jo før – jo bedre.
Det første “Ude med teltet” arrangement foregår i Norsminde og hedder Norsminde For Fulde Sejl. Det løber af stablen d. 9 Juni.

Vi får brug for en hjælpende hånd denne dag. Så overvej om det evt. kunne være noget for dig at hjælpe med.

Med Venlig Hilsen

Christian Kjeldsen